Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l’anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que n’accepta el seu ús. Més informació sobre cookies a la nostra Política de privacitat o a les nostres Condicions d'ús de la pàgina web. Condicions generals de venta, política de privacitat y utilizació web i APP.

Tancar


OK
Tancar

Error


Si us plau, espera mentre s'actualitza la pàgina...


Hola,
Estem processant la teva sol·licitud.
Si us plau, no abandonis la sessió, aquesta operació pot durar uns minuts.
T'informarem quan hagi finalitzat.
Gràcies per la teva comprensió.

El seu informe ha estat processat amb èxit
Si us plau, ajuda'ns a millorar la informació sobre els nostres productes informant-nos dels errors de contingut que trobis. Per a d'altres qüestions, contacta amb Atenció al Client al 902 100 016 o envia un email a atencionalcliente@lyreco.com.
Per favor, selecciona almenys un tipus d'error.


Empresa Nom
Telèfon Correu electrònic
Acceptar

Ja estàs subscrit a l'alerta de reposició d'estoc.


Mascarillas M‑T‑Gear 512 - FFP2 - Caja de 10

Ref: 20.641.421
  • Protección FFP2 frente a partículas

  • Válvula que mejora la respiración

  • Diseño ergonómico y cómodo

Més detalls >

Per veure disponibilitat i preus, accedeix o registra't a la nostra pàgina.

Veure preu
Mascarillas de protección My‑T‑Gear modelo 512 tipo FFP2, diseñadas para filtrar partículas y proteger frente a polvo y aerosoles en entornos profesionales. Su diseño preformado garantiza un buen ajuste al rostro, mientras que la válvula de exhalación mejora la transpirabilidad y el confort durante el uso prolongado. Son adecuadas para trabajos en industria, construcción o tareas donde es necesario reducir la exposición a partículas en suspensión.

Marca :  MY-T-GEAR

Tipo de protección :  FFP2

Válvula de exhalación : 

Forma :  Moldeada

Application/Usage :  NR (No reutilizable)

Dolomite Test D :  No

Empaquetado individualmente :  No

Mask Attachment :  Goma elástica para cabeza

Modelo del producto :  500

Eficacia de filtración :  94 %

Surgical Mask Class :  No clasificado

Certificaciones y normas :  EN 149

Sin metal :  No

Nose Bridge :  Ajustable suave

Clasificación :  Categoría III

Sealing Edge :  Ninguno

Latex Free : 

Charcoal Filtering :  No

Unidades por paquete :  10

Color :  Blanco

Les millors marques estan a Lyreco