Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l’anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que n’accepta el seu ús. Més informació sobre cookies a la nostra Política de privacitat o a les nostres Condicions d'ús de la pàgina web. Condicions generals de venta, política de privacitat y utilizació web i APP.

Tancar


OK
Tancar

Error


Si us plau, espera mentre s'actualitza la pàgina...


Hola,
Estem processant la teva sol·licitud.
Si us plau, no abandonis la sessió, aquesta operació pot durar uns minuts.
T'informarem quan hagi finalitzat.
Gràcies per la teva comprensió.

El seu informe ha estat processat amb èxit
Si us plau, ajuda'ns a millorar la informació sobre els nostres productes informant-nos dels errors de contingut que trobis. Per a d'altres qüestions, contacta amb Atenció al Client al 902 100 016 o envia un email a atencionalcliente@lyreco.com.
Per favor, selecciona almenys un tipus d'error.


Empresa Nom
Telèfon Correu electrònic
Acceptar

Ja estàs subscrit a l'alerta de reposició d'estoc.


Cuello polar Velilla 204002 rojo

Ref: 16.606.091
  • Sistema de ajustes regulable

  • Poliéster 100%

  • Ajustable con stopper

Més detalls >

Per veure disponibilitat i preus, accedeix o registra't a la nostra pàgina.

Veure preu
El Cuello Polar Velilla 204002 en color rojo está pensado para ofrecer una protección térmica efectiva en condiciones frías. Hecho de microfibra polar 100% poliéster, este cuello tiene una doble capa que maximiza la retención de calor, con un gramaje de 220 g/m². Su diseño incluye un sistema de ajuste con stopper, permitiendo una adaptación personalizada. Es una excelente opción para trabajos en ambientes fríos o para actividades deportivas en invierno, proporcionando calor y comodidad durante su uso.

Marca :  VELILLA

Tipo de ropa :  Bragas polares

Color :  Rojo

Talla :  Talla única

Material :  Poliéster

Unidades por paquete :  1

Criteris obligatoris

% de reciclabilidad del embalaje 100

Embalaje reciclable Yes

Resultado evaluación de proveedor (%) 57

% CO2 Upstream 0

% CO2 Use Phase 0

% CO2 End Of Life 0

% de materiales reciclados en el producto 0

Uso reducido de recursos Yes

Garantía (años adicionales a la garantía legal) 0

Años de disponibilidad de piezas 0

Retornable Yes

OEKO-TEX Standard 100 Yes

Les millors marques estan a Lyreco